mariauusimaki

at the moment

Publicerad 2011-08-29 13:00:06 i Allmänt,

Pisshumöret har vänt och jag har rest mig från överkörningen. Det kändes som om jag skulle krokna ihop helt men jag antar att det bara var en dip. För att inte loosa hela dagen så sitter jag här och gör mitt mikrobiologiarbete som jag kläckt en sådan makalöst bra idé till. Avslöjar inget förän jag är klart, för jag kommer säkert ändra mig sjutton gånger längst vägen.

Alldeles nyss ringde det en marsvinsköpare. Och ni uppfödare vet hur man känner när det ringer en sådan där köpare som man bara vill att alla ens djur ska hamna hos. En sådan var det som ringde. Hon ville ha två marsvin och jag och mamma har pratat om att sälja Junipher eftersom vi sparat så många avkommor av henne och som i sin tur fått avkommor vi sparat. Så ikväll ska hon, tillsammans med en hona ur hennes senaste kull få flytta till detta underbara hem!

Nu ska jag ta och få i mig lite mat innan jag återgår till skrivandet! Tror nog att en till kopp te sitter bra på maten sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela