mariauusimaki

back to reality

Publicerad 2011-08-06 08:42:26 i Allmänt,

Det var trögt att gå upp imorse, tidigare än vanligt plus att det är tråkväder ute. Har lite snabbt fixat till mig så jag törs visa mig bland folk och ska strax iväg till jobbet. Lär bli en ganska så lugn dag idag iochmed vädret. Men man vet ju inte, folk kommer ju och äter även fast det regnar, när det bara finns utomhusplatser. Vad gör man inte för lite mat?

Det blev en tidig kväll för mig igår eftersom jag skulle upp och jobba idag, men den lilla stund jag hann vara med var trevlig. Älskar spontana grejer!

Efter jobbet ikväll kommer min superkusin Johan och hans familj på middag. De kvällarna brukar inte kunn sammanfattas med något annat än bäst. Nu ska jag gå och hoppa i sängen där marcus ligger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela