mariauusimaki

dagen idag

Publicerad 2011-08-31 19:06:44 i Allmänt,

Jag har haft en helt underbar dag idag! Började med klippningen som jag blev riktigt nöjd över! Det var inte så slitet men det känns skönt att hålla efter så att det inte blir som slålull!

Sen så blev jag bjuden på lunch av marcus, åt en quinoasallad med chevreost, valnötter och honung, mycket gott! När vi satt och åt såg jag en mörklila kudde som bara skrek på mig innifrån Indiska. Den blev miiin!

Strosade runt lite på stan och jag köpte mest smink, marcus köpte en tröja. Däreften en halvtimme i himmelriket, massagen var så skön! Känner mig helt avslappnad! Och till läkarn som ville skicka mig till en neurolog, spännande.

Nu har jag precis ätit mat och duschat, laddar för en kväll i myskläder framför filmen The Tourist med marcus :)

Juste kollade lite på skor också, hittade ett par på hm som jag kärade ner mig i, nästan ännu mer än de på din sko. Men som vanligt kan jag inte bestämma färg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela