mariauusimaki

d.ö.d

Publicerad 2011-08-07 15:43:47 i Allmänt,

Kvällen igår var trevlig med god mat och gott sällskap! Men var ganska så slut efter en körig dag på jobbet och mina ben var minst sagt döda. Hade så galet ont i ben och huvud att jag fick gå ifrån vid 10 och lägga mig. När jag tillslut somnade hann jag inte sova många timmar förän jag vaknade av att jag hade så ont, fortfarande..Imorse när klockan ringde 8 så kände jag mig som om benen skulle vara bakis och likaså huvudet..
Som tur var är det dåligt väder idag så jag slutade tidigt. Åkte förbi affärn och köpte melon och choklad. Det ska bli min kvällssyssla tillsammans med en film!

Ska såsmåningom pallra mig till marcus också, han åker till italien imorgon och är borta i hela 2 veckor. Orättvist. Funderar på om jag ska försöka klämma ner mig i någon av resväskorna.. Unda hur mycket ett handbagage får väga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela