mariauusimaki

en bra dag

Publicerad 2011-08-30 21:58:44 i Allmänt,

Kom hem från skolan för ett tag sen. Helt sanning! Trots att jag slutade halv 12...
Hade håltimme i 2 timmar och vi hade fått veta att vi med all säkerhet att vi skulle ha lektionen efter. Men efter två timmars väntan (och en fika) fick vi veta att vi inte har lektionen! Spångas info = värdelös.

Iallafall pratade vi med läraren vi skulle prata med, därav att jag kom hem så sent. Det var kompleteringar vi skulle göra som vi inte fått veta att vi skulle göra. Snurrigt men hursomhelst fick vi göra dem idag och de skulle in imorgon. Så hela kvällen ägnades åt det. Med med evelina och lovisa skulle vi tillochmed ha roligt i finkan.

Imorgon är jag ledig då det blivit en miss i schemat och den enda lektionen jag har imorgon inte har någon lärare. Men jag tackar inte nej direkt utan ska ta mig en skööön sovmorgon, kanske åka in till stan och sitta på ett café och plugga på min uppgift, eller bara fika. Har lite smågrejer jag behöver handla också. Har massage inbokad 15:00 som följs av läkaren 16:00. Innan dess har jag tänkt att klippa mig! Har fyllt mitt klippkort så jag har en klippning gratis :) Det måste firas med en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela