mariauusimaki

festivalträsket

Publicerad 2011-08-05 21:01:01 i Allmänt,

Jag känner att jag fallit in lite i festivalträsket. Det arrangeras så många lokala småfestivaler som antingen marcus och hans band spelar i eller vänners band. Idag var det en rätt stor festival i södertälje där rockbandet Från Zero To Hero spelade. De är inte riktigt min typ av musik men ändå bra!

När de spelat klart gick vi till gästhamnen och tog några cider och åt nachochips. Mys!
Därefter mötte jag upp härligheten själv, Jenifer. Som åker iväg imorgon och är borta en hel vecka. Behövde få lite Jeniferanda så jag inte saknar henne alltför mycket!

Nu har jag svidat om till en aning varmare kläder och ska ner till en strand och umgås med lite vänner! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela