mariauusimaki

girlpower

Publicerad 2011-08-10 20:36:41 i Allmänt,

Idag har jag varit med Evelina och Lovisa! De skulle komma hit runt 11 men vid 10 vaknade jag av att telefonen ringde och de sa att det kommer om en kvart. Vi har gjort pizza och smaskat i kladdkaka. En mysig dag med regn utanför fönstret :)

Pratade med mitt hjärta i Italien för en stund sedan, han berättade hur brun han var. Önskar att man kunde teleporteras via telefonen...♥

Imorgon är dagen fullspäckad. Ska gå upp runt 8 för att åka in till stan tills den öppnar och handla lite som behövs innan vi åker till övik. Ska också köpa ett par svarta jeans jag provade i skärholmen men som pengarna inte räckte till. Men nu så! Måste förbi Granngården och köpa kornkross åt djuren och lite så också. Sedan ska 7 djur badas. 7 djur!!?? När hade vi så mycket anmält sist? Aldrig! Men två ska faktiskt flytta, till Anki och Mosaiques uppfödning.

Nu ska jag ta och äta lite granna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela