mariauusimaki

godmorgon på er!

Publicerad 2011-08-23 09:05:51 i Allmänt,

Hej hallå!

Idag är jag på ett underbart humör, trots att det är regn när smhi lovade sol.

Jag var så sjukt trött när jag vaknade. Gick väl och la mig vid 10 igår och somnade rätt snabbt. När marcus klocka ringde vid halv 7 var jag död och var glad över att jag skulle sova 2 timmar till, men var lika trött för det när min klocka ringde! Kanske för att jag inte sovit bra de senaste nätterna?

Hursomhelst, idag är jag glad och jag har ett praktiskt prov i skolan. Det ska bli kul och jag känner mig förberedd :-) Sen ska vi fotas för de nya lärarna (läs min mentor) som ännu inte kan våra namn. Åh jag har glömt att säga! Jag hade en ämneslärare i tvåan som jag ogillade starkt. Jag tycker att hon var kränkande. Men igår fick vi den goda nyheten att hon har slutat! Och jag som har haft ångest över ett till läsår med den läraren!

Det blir en kort dag med andra ord, när jag kommer hem har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra, ska höra med jenifer om hon är fikasugen tror jag! ♥

Här är förresten bild på min nya väska! Den ska jag ha idag :-)


Perfekt size och passar till de kläder som min svarta inte passar till!
149 kronor på HM. Såg ett par skor i samma färg som jag kärade ner mig i också, men var så kissnödg att jag inte villa böja mig ner och prova dem, dessutom gick parkeringen ut. Kanske blir en till sväng idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela