mariauusimaki

godmorgon världen!

Publicerad 2011-08-30 06:56:17 i Allmänt,

Idag är jag på ett strålande humör! Somnade 9 igår och vaknade 6 imorse. Lovely! Solen skiner och jag har min underbara marinbllå kabelstickade tröja på mig!

Inatt födde Desideria sin kull. Skäms lite så jag inte visste att hon var såå dräktig! Men hanen var iallafal ute och det reslutrerade i 1 levande cream self hona. H ska hon börja på och är en Queen. Förslag är välkommet! Alltså H**** Queen.

Nu ska jag ta och äta frullebulle i hela 30 minuter innan jag ska gå till bussen, hur underbart är inte det!?
Det är bra att jag är på bra humör med tanke på vilken diskussion som väntar i skolan med en lärare. Fy tusan säger jag bara!


Älskar min DKNY parfym jag fick marcus från italien, speciellt den gröna! Marcus är värd en puss ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela