mariauusimaki

Godmorgon!

Publicerad 2011-08-11 09:05:34 i Allmänt,

Godmorgon alla, och godmorgon solen! äntligen lite sol här i världen. Trots att termometern visar 14 grader går ingenting upp emot att se solen utanför fönstret när man vaknar!

Jag sitter och väntar på Sara som strax gjort sig klar, hon ska följa med mig in till stan då hon också behövde handla lite. Vi ska äta frukost i stan, mysigt!

Jag förstår inte varför jag har så sjukt svårt att sova om kvällarna, igår låg jag i 3 och en halv timme och vred och vände, tillslut kryper det i hela kroppen för att man blir så rastlös..

Förresten så såg jag idag när jag gav de älskade fyrbentingarna frukost att Desideria har en mage som vankar fram och tillbaka, alltså - dräktig! Min plutt :-) Hon går med engelska Morgan nu, men han ska ställas i helgen. Så han får nog hoppa in till Prinsen efter helgen, och Desideria får någon tjejkompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela