mariauusimaki

hallonfil

Publicerad 2011-08-12 11:10:30 i Allmänt,

Godmorgon! Sol idag med, men fortfarande under 20 grader :( Får se om det kanske går att vara ute lite granna mitt på dagen när solen blivit varmare.

Gick precis upp, hade ställt klockan men var så förbannat trött när den ringde så jag sov vidare. Nu har familjen övergivit mig och jag sitter och äter frukost. En hallonfil stog och sken som en ängel i kylen. Tillsammans med havreputtar som mitt kusinbarn säger, och banan blev det himelskt gott. Med en baguett från jobbet och grönt te kan frukosten inte bli annat än perfekt.

Idag ska alla transporter laddas och några djur ska badas. Alla klor ska klippas och några kisshörnor bytas.
Tvättar det sista vi ska ha med oss till övik i veckan, måste packa väskan idag.

Nu ska jag äta upp min frukost sen är det bara att sätta igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela