mariauusimaki

hey you

Publicerad 2011-08-21 19:37:50 i Allmänt,

blev faktiskt nöjd med naglarna! har aldrig blivit riktigt nöjd förr när jag har gjort manikyr, men nu använde jag mallar som man klistrar på naglarna. då är det lättare att få det jämnt :-) har precis pratat med mormor i telefonen. inatt när jag inte kunde sova låg jag och funderade lite , och kom fram till att jag träffar henne allt för sällan.. Jag har bara varit där en gång sedan morfar dog i slutet av 2009. Om jag ska vara ärlig är det bara av rädslan att erkänna för mig själv att han är borta för alltid, han kommer inte sitta vid köksbordet och läsa DN när man kommer dit. Och jag har inte låtit mig att inse det. Men trots att jag inte längre har någon morfar har jag faktiskt världens bästa mormor kvar. Det är bara en kvart på motorvägen mellan oss. Nu ligger jag i sängen i myskläder och fårskinnstofflor under min nya filt och dricker grönt te. Lägger upp mål inför hösten. Det största är att ta hand om och umgås mer med de jag älskar. Det finns inget bättre lyckopiller. På den listan står mormor bland de högsta. Men även alla vänner och min marcus såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela