mariauusimaki

i did it!

Publicerad 2011-08-23 17:42:42 i Allmänt,

D9 provet gick gallant! Nu kommer jag att få injicera på kliniken under praktiken!

Imorse när jag skulle parkera vid stationen var det helt smockat! Inte en enda parkering! Det var massor av bilar som snurrade runt och iochmed att jag hade prov första lektionen hade jag inte tid att vänta hur länge som helst. Ringde ewe och frågade om hon ville åka bilen med mig till skolan, fast hon hade egentligen inte haft något val att säga nej, tur att hon sa ja ;-)
Utan en enda felkörning och 40 minuter senare var vi framme :-)

Nu har jag ätit blåa godisar så jag är helt blå om tungan, och snart ska magen fyllas med korvstroganoff och ris! :-)

Juste, marcus kom hem med presenter igår!


De här två parfymerna! De luktar underbart! :-D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela