mariauusimaki

knas

Publicerad 2011-08-31 10:54:28 i Allmänt,

En del personer har det struligt att komma in på min blogg..det blir som om sidan stängs ner när de precis kommit in. Retligt! Måste maila blogg.se och fråga vad felet är. Det skulle ju vara olyckligt om ni inte kunde läsa här!

Vaknade femtioelvatusen gånger imorse av att sara var in och frågade det ena och det andra. Dessutom har jag mitt rum precis vid ytterdörren så jag vaknar när någon går ut och hämtar tidningen, kommer in efter att ha hämtat tidningen, går ut och röker, kommer in igen, går ut igen, kommer in igen, går till jobbet, kommer på att mamma glömde något (alltid hon som glömmer), när nästa går till jobbet eller skolan. Men sen blev det äntligen tyst och jag fick ett sms av marcus, "jag försov mig..." Den stackaren..

Har en klipptid inbokad klockan 13:00. Så när det är klart ska jag stosa lite på stan innan 15:00 då nästa tid är inbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela