mariauusimaki

Kolmården

Publicerad 2011-08-25 19:14:27 i Allmänt,

Kom hem för en liten stund sedan från Kolmården. Det årliga djurparksbesöket med skolan. Det var skönt att ta bilen tid, slippa trängas i en buss i flera timmar. Ewe och Lovisa sov här igår också så vi höll sällskap, underbart som vanligt med de där tjejerna.

Nu är jag helt slut i hela mig efter att ha gått hela dagen idag. Den enda gången vi satt var vid delfinshowen, som var helt fantastisk. Jag skulle offra allt jag har och äger för att få bada med delfinerna. Och än mer vara deras djurskötare. Så underbart. Delfinshowen är så vacker och jag fick hålla många tårar tillbaka. Kanske fjolligt men jag är så svag för såntdär. Har inte kollat på bilderna i kameran än så jag snor en från google.

Imorgon är vi lediga eftersom vi hann göra klart alla uppgifter idag, men jag har rätt många samtal att göra, tillexempel till mina praktikplatser. Men ikväll kommer mitt hjärta hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela