mariauusimaki

livstecken

Publicerad 2011-08-16 12:09:20 i Allmänt,

Hej på er!
Det har inte blivit så mycket tid över till att skriva här. I söndags förmiddag åkte jag och sara uppemot övik och kom fram strax före halv 6 på kvällen. Bilresan gick bra utan några större hinder längst vägen :) Vi har hunnit med mysiga fikastunder i stan med kusinen och även en trip på stan, jag köpte en enormt fin blus, som jag verkligen överraskade mig själv över att jag köpte!
Idag ska vi bege oss ett par mil uppåt för att hamna i umeå och stanna där en natt hos kusinen med fru och barn. Även kusinens lillasyster (också kusin till oss såklart) kommer dit med sin dotter. Det blir ett litet minikalas då det sistnämnda barnet fyller 1 år nästa vecka. Sara och jag har köpt lite presenter, man kan väl inte ha ett kalas utan presenter!!
Påvägen upp ska vi ta några billiga skobutiker som ligger längst ut med vägen, så vi håller på att göra oss iordning här i lugn och ro och ska så småningom röra oss iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela