mariauusimaki

matkoma

Publicerad 2011-08-11 20:23:29 i Allmänt,

Matkoma är något jag är bra på att hamna i. Det är något som jag hamnat i nu. Magen värker och ögonlocken faller.

Men allt jag planerade att göra idag har jag fått gjort! Har badat alla utom de vita djuren, som jag ska bada imorgon. Under kvällen bakade jag kringlor som ska vara till cafeterian, fick ett sug efter choklad och gjorde sista kringlan som en choklad kringla! Den tänkte jag äta nu. Om jag orkar vill säga. Har laddat upp med några filmer, sex and the city 2, the tourist och No strings attached. Funderar på om jag ska ta en dusch, mysa ner mig i sängen med en stor kopp grönt te, min chokladkringla och plöja så många filmer jag hinner tills jag somnar. Så blir det!


Jag har tutat i Lovisa och Evelina min londonidé.
De verkade inte direkt säga nej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela