mariauusimaki

slapparkväll

Publicerad 2011-08-13 22:04:25 i Allmänt,

Gó kväll!

Idag gick vår utställning i Sorunda av stapeln. Med otroligt många anmälda djur i en rätt så liten lokal löste vi problemet enkelt med ett partytält utanför. Väldans smidigt! Dagen blev relativt kort och djuren fick komma tillbaka i sina burar vid 7 tiden redan!

Vi gjorde lite ommöbleringar i burarna. Desideria är ju dräktig och jag tror att hon har 3-4 veckor kvar. Så Morgan fick komma till en egen bur och Desideria fick sällskap av lilla Fiddeli. Elsa fick flytta ner i tantburen, där hon trivs galant med att bli putsad och tvättad dagarna i ända!

Jag är jättenöjd med resultaten. Alla juniorer fyllde ju faktiskt utställningsklara igår och idag så med tanke på åldern och utvecklingen fick de jättebra kritik! Cleo som fött ungar för 2 månader sedan blev bir-r. Vår pärla :)

När djuren var nattade tog jag mig ett bad och gjorde hårinpackning, så skönt! Nu har jag precis packat det sista, imorgon drar jag och sara uppåt mot släkten i örnsköldsvik och umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela