mariauusimaki

smhi ljuger

Publicerad 2011-08-09 10:39:00 i Allmänt,



Det här är inte riktigt vad jag kallar sol om jag får erkänna det själv. Nu har smhi gett mig falska förhoppningar om att kunna sola :(

Vaknade för en liten stund sen av att jag var kissnödig. Det är nog det värsta sättet att vakna på, för hur man en försöker går det inte att somna om..

Idag har jag mycket att göra! Jag ska skura en marsvinsbur samt bada chimaria och amalia som ska flytta imorgon (med buren). Jag ska tvätta min moppe, och kanske ta bilen när jag ändå håller på? Jag ska städa några kisshörnor inne hos marsvinen. Jag ska skriva ut ett infohäfte om marsvin till de blivande marsvinsägarna som kommer imorgon, samt skriva ut lite grejer till styrelsemötet ikväll.
Tror det var allt! Hinner jag så ska jag göra en matpaj, det är så gott!!

Förresten, finns det något sötare än det här? Ferrari King! På bilden är han bara några timmar gammal, han blir bara sötare och sötare för varje dag! Ni som ska på sorunda utställningen kommer få er en sötchock! Förresten så tuggar han päls, på alvar som är crested och korthårig!? Först blev vi oroliga för pälsätare när vi såg att alvars päls vad avtuggad, men nu har vi tagit ferarri på bar järning ;) Som andra marsvin vättar varandra i öronen när de myser ligger ferarri på alvar och äter på hans päls..skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela