mariauusimaki

the last day

Publicerad 2011-08-21 18:31:45 i Allmänt,

Min sista dag på mitt sista sommarlov. Näst sista jobbardagen. Det blev en kaotisk dag på jobbet och 8-timmarspasset kändes som ett 12-timmars! Men med de bästa arbetskamraterna klarar man allt! ;-)

När jag kom hem åt jag en gudomlig lasange som sara gjort, ljuvligt god var den! Nu håller jag på att göra frans manikyr på naglarna och väntar på att tipparna ska torka ordentligt så jag kan måla över det rosa lagret.

Har snackat med min tågbuddie ewe om vilket tåg det blir imorgon, halv 8. Inte så farligt ändå :-) Har lyckats få bilen också så jag tar den till tåget och spar några sovminuter - guld värt!

Imorgon kommer min kärlek hem och jag längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela