mariauusimaki

vardagslyx

Publicerad 2011-08-07 18:09:21 i Allmänt,

La mig i badet med min bok och chokladen. Jag älskar att bada i badkaret, det är verkligen avkopplande. Men när boken började bli fuktig av all fukt i rummet fick jag ge mig. Nu är jag nypeelad och len som en babyrumpa! Sitter här och fixar naglarna som blivit rishögar av vinylhandskarna på jobbet. Naturligtvis har en nagel gått av och blivit kortade än de andra..Har inte bestämt mig om jag ska offra alla och fila ner till samma längd eller om den ska få vara lite sådär halvdann..

Har en grym nagelfil som är av glas, jag tycker att de i papp eller stål är så grova och raspar nästan..Dessutom blir marsvinens tassar väldans mjuka av den! Nackdelen är bara när de tar tag i den och slänger den i golvet..

Nu ska jag skriva en lista över grejer jag behöver och vill köpa till hösten. Imorgon ska jag, min underbara syster och hennes kompis till Skärholmen och shoppa höstprylar! Tror nog att jag ska fylla på garderoben lite också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela