mariauusimaki

Varje gång lovar jag mig själv samma sak..

Publicerad 2011-08-08 21:18:13 i Allmänt,

Efter varje gång jag ätit blir jag sådär äckligt mätt att jag mår illa. Lovar mig själv varje gång att nästa gång ska jag inte äta så mycket, men varje gång äter jag mig lika proppmätt!

Jag har sålt min moppe idag. Hade den kvar över sommaren men jag hade bilen mer än vad jag trodde, så den har bara stått i garaget. Igår släppte jag taget om min pärla som varit med på så många äventyr och 24 timmar senare var jag en moppe fattigare men några tusen rikare. De pengarna ska jag faktiskt oavkortat sätta över på mitt framtidskonto.

Fick ett sms av marcus nyss. Det skar i mitt hjärta att ha honom på andra sidan mobilen, fast ändå så långt bort.
Jag älskar han ♥
Är trött som en tok, tänkte ta ett bad och göra ansiktsmask och planera i min kalender litegranna.


Detta köpte jag i klädväg i skärholmen. En kabelstickad tröja har jag, utan att överdriva, letat efter i ett år! Shortsen fyndade jag på rean för 99kr! Köpte även en tunnare kofta men den kidnappade sara ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela