mariauusimaki

växeln hallå hallå

Publicerad 2011-08-26 11:29:45 i Allmänt,

Försöker få tag på praktikansvarige på Karolinska Instititet, inte det lättaste kan jag säga! Först pratade jag med en surkärring (usräkta men det är sant) i växeln som inte hjälpte mig ett dugg, ringde upp igen och blev kopplad till någon som skulle veta men inte visste. Börjar bli lite orolig att vår snurriga praktiksnubbe på skolan har gjort något knas. Han ger inte ut några som helst uppgifter på vem som är min kontaktperson, enkelt att hitta då liksom..

Iallafall, den trevliga tjejen i växeln skulle jaga upp någon som hört talas om att jag ska komma dit och sen ska hon höra av sig. Väntar också samtal från läkaren. Sen ska jag ringa och boka massage och något mer som jag glömt bort.

Jag var in till stan tills de öppnade idag för att köpa present åt mimmi som ska ha maskerad ikväll. Man ska vara något som börjar på ens första bokstav. Jag ska ta bild och visa vad jag ska vara sen! Förresten sprang jag in på dinsko idag på stan och kärade ner mig i två par skor! Samma modell bara olika färger. Hade de inte kostat 500 paret hade jag tagit båda, nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vilket par jag ska ta..

Kommentarer

Postat av: Joly

Publicerad 2011-08-27 21:39:32

Svart passar ju nästan till allt, men de grå/beiga var sjukt snygga med! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela