mariauusimaki

en väska to die for

Publicerad 2011-12-27 14:02:12 i Allmänt,

Det var faktiskt rätt lungt med folk på stan! Jag trodde att det skulle vara omöjligt att ens ta sig fram. Jag köpte en väska på Vila, för min jag köpte i Kreta har gått sönder. Sen fick jag presentkort på the body shop så dit var jag och köpte smink. Självklart fikade vi också ;)

Jag tror jag ska börja köpa allt mitt smink ifrån the body shop. För det första är det inte testat på djur och sen känns det knappt att man har smink på sig. Har för mig att de använder lite andra produkter i sitt make up än typ loreal och så. Det pudret jag har känns ibland som om man har en hel plastpåse över huvudet! Det är inte särskillt mycker dyrare än det jag har nu heller!


Den blåa mascaran är vattenfast. Perfekt för en grinolle som mig!


Stammisstället! ♥

Kommentarer

Postat av: Catti

Publicerad 2011-12-28 22:34:04

Har Sara somnat?

Postat av: maria

Publicerad 2011-12-29 12:56:43

Hon är bara kameraskygg! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela