mariauusimaki

julmys

Publicerad 2011-12-18 20:48:56 i Allmänt,

Jag har verkligen inte gjort någonting idag, det största knopet jag har gjort är nog att äta mat. Granen är klädd, och min minigran till rummet är uppe! Kajsa har fått en julkula att leka med och tomteluvan har varit på! Och rummet är städat Nu är julen här! Nu tänkte jag ta en dusch och bara fortsätta dega! Den tidiga måndagsmorgonen som alltid väntar efter helgen kan jag glömma imorgon! Sköönt med sovmorgon!


Ordnade upp mina smycken litegranna, som annars bara låg huller om buller på ett kakfat som samlade damm. Skulle vilja ha coctailglas att ha de i!


Ni får vrida på huvudet. Allas våran egen hustomte, pappa!


Kajsas lyckligaste stund, när julkulorna tas fram!

Kommentarer

Postat av: ewweiiei

Publicerad 2011-12-18 21:23:41

åå vad gosigt!!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela