mariauusimaki

lördaaaaag!

Publicerad 2011-12-17 10:26:14 i Allmänt,

Godmorgon! Åh vad skönt med helg, alldeles underbart!

Igår försov jag mig massor, vaknade drygt en timme efter att jag egentligen skulle ha åkt. Ringde ewe och hon hade precis också vaknat! Som tur är har vi båda körkort och kom till provet en minut innan det började. Vilka lirare!

Idag är det fullt upp! om ett tag ska jag köra mamma (som har opererat handen och inte kan köra) till en tavelutställning utav hennes vän och min gamla förskolelärare. När vi gått där och säkert fikat lite ska jag och sara in till stan. Hon ska handla de sista julklapparna men jag blev klar med den absolut sista igår! skönt! Jag ska istället handla en blus som jag vill ha på nyår. Seeen ska vi på julmarknad, seeen städa burar, seen kommer marcus!
Älskar när det är att göra på helgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela