mariauusimaki

lussebullar på g

Publicerad 2011-12-01 20:43:30 i Allmänt,

Bion igår var faktastiskt bra, hur ska jag bärga mig tills sista delen!? Ett helt år kvar innan den släpps!?
Efter bion åkte vi hem till marcus där jag möttes av en stor kram av David den gullisen! Marcus har världens goaste och ödmjukaste bror. Skulle det någonsin hända kommer jag aldrig kunna slita mig från hans familj ♥

Gårdagen på kliniken var en halvt kaotisk dag med många starka känslor och farväl. Det är så svårt att se djurägarna ta sitt farväl och jag är alltid lika nära tårar. Idag var min näst sista dag på praktiken och vi sammanfattade min månad där. Jag kan vara sammanfatta den med ett ord. Makalöst! För varje dag som går känner jag mer och mer att jag definitivt valt rätt linje. Vilken också gör mig rädd inför framtiden. Kommer jag klara intagen på högskolan? Vill inte lämna gymnasiet och tryggheten..

Nu ska jag baka lussebullar som jag ska bjuda på imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela