mariauusimaki

mina fyrbenta älskingar

Publicerad 2011-12-09 15:39:48 i Allmänt,

Det var länge sen jag sa någonting om marsvinen här kom jag på! Väldigt länge sen! Så jag tänkte dra lite vad som hänt på sistone. Izor bor kvar än men väntar på ett nytt hem. Känner sig någon sugen på en liten creamkille så hojta! Han är otroligt fin på alla sätt och vis, hans typ är makalöst bra men tyvärr har han två veck..

Chindira och Desideria går med Morgan och båda har konstaterats dräktiga men tyvärr verkar det som om Desideria har resorberat eller kastat sin kull..Som tur är mår hon bra! Millie går med Alvar men där kan vi ännu inte känna några ungar.

Nu är alla tre färdigtrimmade inför imorgon och ska bara badas! Det blir Morgan, Ferarri och Galea som följer med. Cleo fick stanna hemma då hon varit så stressad på de senaste utställningarna. Nu när Ferarri och Galea vuxit på sig går alla dessutom i seniorklassen!

Nu ska jag kurera hostan med ytterligare en kopp te, sen är det bara att börja bada djuren!
Vi syns imorgon alla som ska ställa! :)


Chindira och Cleopatra. Vilken superkull!! Båda champion på en gång och deras avkommor är inte fy skam de heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela