mariauusimaki

mirakel!

Publicerad 2011-12-11 13:42:13 i Allmänt,

Det är nästan så att jag börjar bli troende! Det började med att jag såg att mikrobiologiprovet som jag har haft ångest inför inte alls var imorgon som jag trott, utan nästa måndag! Sen ska vi fota Izor för att lägga ut på tillsalu och då är hans öronveck borta! Han är helt underbar i övrigt men hade ett nedrans öronveck. Men nu är det borta, kan det ens hända!? Dock har han sina korta öron, men han har en helt underbar typ och färgen verkar bli bra. Dessutom är han ifrån Millie som är helt obesläktad med våra andra. Han får stanna tills vi ser var Millie får efter kullen hon bär på nu.

Bara för att provet inte var den här veckan behövs det endå pluggas. 2 prov och 1 glosförhör väntar den här veckan. Så varför sitter jag här vid datorn kan man ju undra...

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-12-11 14:55:54

Hej Maria!

Jag har också varit med om att ett öronveck har försvunnit. Det var ganska tydligt när han var liten men försvann mer och mer, så vid två års ålder kunde han ställas med veckfritt öra.

/Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela