mariauusimaki

nu har jag julkänsla!

Publicerad 2011-12-03 20:10:54 i Allmänt,

Igår var sista dagen på praktiken. Jag som alltid har så svårt att säga hejdå grinade som vanligt..att jag aldrig ska kunna hejdå utan att grina. Som att grina på en skolavslutning, borde man inte vara glad över sommarlov?

Gårkvällen spenderades på sängen, i mjukiskläder, framför tven, med marcus. Rätt okej fredagskväll efter en hektiskt vecka måste jag säga! Idag var det föreläsning på Animalen, med min lärare! Pluspoängen trillar in ;) Det var en jätteintressant föreläsning och jag satt som ett barn på julafton i 4 timmar. Fick ett jättetjockt häfte med mig hem som jag ska försöka brottas med. Hann bara hem innan jag mamma och sara åkte till Skärholmen där vi var tills de stängde. Jag hittade en hel del julklappar som jag ska glömma bort till jul men köpte också lite julklappar till andra. Och några till mig själv som jag varken tänker slå in eller glömma! Och alldeles nyss har jag beställt hem en julklapp som jag ska ge bort. Det är nog den bästa julklappen jag någonsin kommer att ge!

Äntligen fick jag använda alla prylar jag köpt till paketinslagningen!


Marcus julklapp!


Ett halsband jag köpte till mig själv! Från Kappahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela