mariauusimaki

on the road again

Publicerad 2011-12-28 10:29:42 i Allmänt,

Godmorgon!

Inatt drömde jag att alla mina vänner började hata mig. De hade kommit överens att de skulle storma mitt hus och slå på mig från alla möjliga håll. Stämmer inte hoppas jag!?

För idag ska jag och ewe åka till Lovisen där Frida också är. Vi ska ha en mysdag med shopping, mat och film! Och promenader och gos med Vincent såklart!

Idag har jag på mig min nya tröja jag köpte igår, svart och enkel, men så himla fint med halsbandet tycker jag! Dessutom har jag sovit i flätor så håret är vågigt! Näe nu måste jag kila och plocka upp ewe. En lång bilresa väntar och förhoppningsvis inte felkörningar..vi är inte kända för att köra rätt om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela