mariauusimaki

rooooosaaaaa

Publicerad 2011-12-09 08:27:15 i Allmänt,

Godmorgon! Idag är ännu en sån där onödig dag i skolan. Vi har bara en lektion som egentligen skulle vara förberedelse inför provet nästa vecka, men provet har blivit flyttat, så vad är då så viktigt med att ha lektionen?
Min lärare tycket han hade en bra lösning genom att bara flytta lektionen från 1 till 11, men resvägen blir ju inte kortare för det! Och speciellt inte nu när det snöar så mycket ute och sl aldrig lär sig hur man kör i snö. Tålamodet kommer inte vara långt idag utan är det minsta försening så vänder jag hemåt idag.

Men det blir ändå en kort dag och jag slutar 12, då ska jag hem och fixa med djuren inför imorgon. Hoppas verkligen att vi kommer iväg till utställningen.

Nu ska djuren få frukost och jag kom på att jag också bör äta något, sen ska jag ha säsongspremiär för min vinterjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela