mariauusimaki

today´s news

Publicerad 2011-12-26 13:06:48 i Allmänt,

Kom precis hem från Skopunkten dit jag varit och bytte ett par skor. Köpte de tidigare i vintras men här om dagen lossnade hela sulan. Just de skorna var slut i min storlek men jag hittade ett annat par som var jättefina, nästan snyggare! Dessutom var de billigare så jag fick tillbaka lite pengar!

Var in på Kappahl också och hittade en silvrig halsring som jag så gärna velat ha. Kunde inte stå emot att köpa den!

Nu har jag precis gjort mig iordning och ska in till stan!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-12-26 15:59:17

Men alltså du hittar så snygga halsband! Jag letar precis efter sådana! Jag vet en som ska ner på stan när jag är frisk. Hoppas ni får mysigt hos farmor&farfar! Robin hälsar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela