mariauusimaki

godmorgon!

Publicerad 2011-11-26 10:50:37 i Allmänt,

Godmorgon på er!

Har sovit så gott inatt, Kajsa har jamat när hon tycker att det var för länge sen jag kliade på henne hela natten. Söten.
Imorse hade jag en sån härlig känsla när jag vaknade. Det mesta adventspyntet var uppe och mamma satt och lyssnade på julmusik. Men när jag stog framför spegeln och tvättade händerna kändes det som dagen efter studenten! Inte för att jag vet hur den känslan känns på riktigt men att stå där, arbetslös och har världen i sina egna händer! Men sen när jag drack mitt lussebullete kändes det tryggt med ett halvår kvar!

Idag ska jag till ewe och träna lite med AllanBrallan. Jag tänkte ta med mig lite glögg och pepparkakor så vi kan umgås lite. Vi har ju inte setts på 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela