mariauusimaki

jag har bestämt mig

Publicerad 2011-11-02 11:30:21 i Allmänt,

Godmorgon på er!

Undra om man verkligen kan sova ikapp timmar man missat under en lång period? Isåfall är det vad jag gör! Har sovit nästan 12 timmar två nätter i rad nu och ändå är jag trött när jag vaknar!

Nu har jag precis ätit frukost och fixat lite med petklassmailen som verkar strula, den fungerar fortfarande inte så än så länge får jag använda min vanliga mail! Det känns verkligen kul att ha fått det här ansvaret! Till en början ska en hel del grejer uppdateras men sen tänkte jag spåna idéer om att lyfta upp petklassen. Har ni några förslag, säg gärna till!

Idag är det jobba-med-projektet dag med ewe och lovisa. Alldeles strax ska jag börja göra mig iordning och åka ut till ewe och hästen Allan. Tänkte lägga ut våran projektbeskrivning någongång så ni förstår vad det är jag håller på med!

Innan jag åker till Ewe ska jag göra något stort som jag gått och funderat på läääänge. Jag ska lämna ett CV! Jag vet att jag har långa resvägar men det känns som att det är läge för ett jobb. Det skadar inte att lämna iallafall så får vi se om de har någon tjänst ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela