mariauusimaki

jag vill också

Publicerad 2011-11-12 16:19:02 i Allmänt,

Hela dagen idag har jag hjälpt marcus syster att flytta. Trots att vi bara bar de "lätta" kartongerna har jag gjort veckans träningspass! Det var en supermysig lägenhet och det kommer bli så fint tror jag. När vi höll på att packa upp och Rebecca studdsade runt av lycka vill jag också flytta! Jag kom hem och sa det "ja du är ju myndig" sa mamma. "men hur ska du ha råd med allt??". Jag måste skaffa mig ett jobb! Lämnade CV på en icabutik här hemma förra veckan men tänkte lämna på ett café. Kanske imorgon redan! Sen bönar jag och ber om att min praktikplats är nöjd med mig och behöver en djurvårdare.

Kom hem för ett tag sedan och har bara ätit ölkorv och druckit te sedan dess. Har tänkt att städa mitt rum för att försöka dämpa mitt lägenhetsköpsug en aning ;)

Känner för en kväll med vännerna ikväll, ska försöka fixa något!


drömmar kan man ju ha..

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-11-12 23:44:38

Tack för hjälpen gumman:) du kommer också få en lägenhet en dag, tills dess får du komma och hänga i min :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela