mariauusimaki

love

Publicerad 2011-11-24 20:15:10 i Allmänt,

Det blev en halvt panikartad morgon imorse. Jag hade ställt min klocka fel så den ringde inte. Som tur var vaknade marcus till och kollade på klockan och skrek ut att vi har 20 minuter på oss. Jag som ställt klockan till en lång och lugn morgon...

Annars har det varit en mycket bra dag på praktiken. Imorgon är det fredag och sen är det min sista vecka. Lite tråkigt måste jag säga..Men jag har veterinärboden att se framemot på jullovet! Jag ska skicka en julklapp till dem, bara för att de är så underbara som låter mig vara där. Nu när jag tillochmed lärt mig lägga permanentkanyler kan jag vara till lite nytta också ;)

Egentligen skulle jag träna idag men hade verkligen om möjligt mindre motivation än de andra dagarna till det. Så imorgon tänkte jag ta ett brakarträningspass!

Nu ser sängen inbjudande ut tillsammans med en kopp lussebullete och katten. Hur älskvärd kombo är inte det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela