mariauusimaki

man kan säga att jag är dödstrött

Publicerad 2011-11-04 14:48:42 i Allmänt,

Jag är så jäkla trött! Skulle kunna sova i ett år! Det är en kort dag på fredagar så jag har varit hemma ett bra tag. Har som vanligt lärt mig massor och trivs mer och mer för varje gång jag är där. Nu får jag vänta tills nästa lov då jag kan komma tillbaka. Det är så himla snällt att jag får vara där när jag vill! 

Det verkar inte bli någon riktig utgång ikväll eftersom alla bangar ur! Men jag hoppas att vi kan träffas i stan och umgås ett tag iallafall! Jag saknar min Jenifer, tur att hon fortfarande är med på att träffas ikväll iallafall! Sebbe är hemma från Sundsvall över lovet så han måste vara med ikväll.

Nu ska jag dricka mitt te som jag precis gjorde sen finns det risk att jag somnar med datorn på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela