mariauusimaki

myspys

Publicerad 2011-11-25 06:57:55 i Allmänt,

Idag tar jag igen alla mornar jag behövt stressa! Efter en evighet i garderoben och försökt välja kläder slutade det med velourdressen..Jag tror jag aldrig gått utanför huset, förutom till affärn, med velourdressen på. Men det är nog det skönaste man kan ha på sig!

Har hunnit med en lång varm dusch och matad djuren i lugn och ro. Vi har hämtat ett nytt lass med hö som är så grönt och fint. Djuren fullkomligt älskar det!

Nu sitter jag och dricker te, hoppar frukosten idag för det är alltid en hejdundrans fredagsfika på praktiken, med färskt bröd och goda pålägg. Äter man både frukost och fika är jag inte ens hungrig till lunch men äter ändå det för att det är så gott med mat..Ikväll ska jag som sagt träna sen såg jag att rummet behövde sig en dejt med dammsugaren. Kanske ska ta och göra en storstädning inför jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela