mariauusimaki

sagt är sagt!

Publicerad 2011-11-01 21:52:04 i Allmänt,

Det blev en spontan tripp till Ikea med mamma. Hon kom hem och sa att hon funderade på att åka till Ikea men hade ångrat sig. Har jag hört Ikea så ska jag till Ikea ;) Åååh älskar Ikea! Jag kom på en sån smart sak som att när jag flyttar hemifrån ska jag ha en bäddsoffa i vardagsrummet.

Det var en kille, eller snarare man, kanske i 30 års åldern som skulle flytta hemifrån. Han gick där med hans mamma och en stor vagn. "En stekspade kommer du att behöva, och en kastrull. Nej du kan inte ha en mörkblå matta för det passar inte till gardinerna jag köpt åt dig" Han såg inte allt ut att vilja eller kunna flytta hemifrån även fast han kanske borde gjort det för ett bra tag sen. Stackars liten.

Jag kom iallafall hem med mystofflor och lite fint till att slå in mina julklappar i. Ja jag längtar till julen!
Nu har jag precis kollat på de 2 avsnitt av ensam mamma söker som jag missat iklädd mina mystofflor. Och nu ska jag ta och äta lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela