mariauusimaki

söndag

Publicerad 2011-11-20 16:15:30 i Allmänt,

Ibland är söndagar bara för härliga! Det blev världens sovmorgon och vi åt inte frukost förän halv 2, samtidigt som vi kollade på New Moon! Jag insåg att jag borde nog byta om ifrån morgonrocken när det började bli mörkt ute..

Några större planer har inte kvällen att erbjuda, jag ska pallra mig ut på en promenad tänkte jag. Och skälla på mig själv för att jag inte åkte och tränade i helgen, men det får bli imorgon istället! Är på en ny avdelning på kliniken imorgon och jag ser verkligen fram emot det! När jag slutar tänkte jag åka in och träna och sen ska marcus syster bjuda på middag. Ska bli kul att se hur hon fått det i lägenheten!

Nu ska jag fortsätta ha en underbar slöar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela