mariauusimaki

te diet?

Publicerad 2011-11-17 20:44:06 i Allmänt,

Som jag skrev häromdagen så har jag tagit tummen ur arslet och köpt ett gymkort. Sanningen är att jag tycker det är dötråkigt att träna. Skulle hällre stå rätt uppochner den tiden istället för att träna. MEN, jag blir nog tacksam framöver.

Som vanligt har det varit en bra dag på praktiken idag, jag har lärt mig att sätta permanentkanyler! Men jädrans vad knepigt det är.. Efter praktiken åkte jag hem till marcus och vi lagade middag och sen for jag in och tränade och han repade. Jag använde inte riktigt huvudet som åt innan träning så jag kunde inte hålla på så länge innan jag dog av mitt håll, så jag åkte hem och tog en lång skön dusch och har gjort den störta koppen te.

Tänk om det fanns en te diet. Så jag slapp träna, utan kunde bara dricka te istället? Kanske om man värmer alla tusentals måltidsersättningar som finns?

Imorgon är det sista dagen på operation och vårdavdelningen. Nästa vecka och veckan efter det är det röntgen och rummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela