mariauusimaki

tisdag

Publicerad 2011-11-22 18:05:27 i Allmänt,

Kom hem för ett litet tag sen. Det känns som om det var evigheter sen jag var hemma, har varit hos marcus så mycket. Men ikväll har jag en hemmakväll och har inte särskillt planerat förutom att äta och städa lite marsvinsburar.

Idag köpte jag en tandborste till kajsa som jag ska försöka lura i henne att det är det roligaste hon varit med om. Får se om honn går med på det! Hon har faktiskt jättefina tänder men hon börjar ändå bli 12 år och det vore trist om hon får tandsten och behövs sövas.

Igår var jag och marcus hos rebecca och åt middag och myste framför finalen av ensam mamma söker! Hon hade lagat jättegod pasta carbonara och hade saffransbullar! En riktig myskväll var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela