mariauusimaki

toppensöndag

Publicerad 2011-11-13 18:02:07 i Allmänt,

Vilken bra söndag! Började som sagt med att träna på förmiddagen. Nu ska jag bannemig komma igång med det där! Lämnade några CV också och på ett av ställena lät det väldigt lovande! Håller alla tummar jag har!

Sedan var det en som alltid trevlig middag hos marcus farmor och farfar. Kom hem för ett tag sedan och har klippt alla marsvinsklor. Såg att Desideria knäckt sin ena bakklo, det blödde rejält men såg rätt nygjort ut. Har haft ett tryck på det ett tag och avvaktar och ser om det ger sig, annars får jag börja tänka om..

Snart kommer en familj och köper Izadora. Det är en tjej som ska ha henne och hon kommer få världens bästa hem, dessutom har de börjat ställa ut så jag kommer nog få se lillskrutten på utställningar framöver!

Kommentarer

Postat av: sanni

Publicerad 2011-11-14 17:22:47

Hej! Hittade till din blogg via din hemsida. Fina marsvin du har :) Själv är jag också helt förälskad i cream och har två egna här hemma. Det skulle vara roligt att se till bilder av dina marsvin :)

Mvh. Sanni

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela