mariauusimaki

Två söndagar på en helg

Publicerad 2011-11-06 12:59:13 i Allmänt,

Igår var det något knäppt, jag var stensäker på att det var söndag när jag vaknade och hade den där söndagskänslan hela morgonen. Och ewe och lovisa hade känt likadant. Skumt. Hela dagen igår kändes som söndag när vi bara mös runt hemma hos fina ewe. På kvällen var jag ju på bio med marcus, då kändes det som lördag!

Men idag är det söndag på riktigt och jag har den där mysiga söndagskänslan idag igen! Vi har precis ätit en lång och sen frukost och har hela köket fullt med tända ljus. Marcus springer runt som en tok och har fått för sig att sälja allt han äger och har på blocket.

Nu ska jag fylla på min kopp te och fortsätta vara lycklig ♥


Min stickade tröja jag köpte igår, i verkligheten är den riktigt mossgrön. Och så mysig!!
Från Veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela