mariauusimaki

underbart kan bli underbarare

Publicerad 2011-11-16 18:10:42 i Allmänt,

Kom precis hem från praktiken och sitter avdankad i soffan med en kopp te. Dagarna är så roliga och lärorika att mitt huvud är sprängfyllt av nya grejer varje kväll.

Som jag nämnde i morse har jag sjuttioelva saker inplanerade till helgen. På fredagskväll - umgås med vänner hos marcus. Lördag - julmarknad och en vända på krogen. Söndag - styrelsemöte. Ett projektarbetspass ska läggas in någon av dagarna och en halvdagsföreläsning på praktiken likaså. Föreläsningen är jag överlycklig att få gå på, att det dessutom är med en av mina lärare gör ju inte saken värre ;) Men som tur i turen är den flyttad ett par veckor! Annars hade jag nog fått varit vaken dygnet runt för att hinna med allt jag vill och måste!

Nu är det strax dax för middag och sen ska jag ta igen avsnittet av ensam mamma söker som jag missade i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela