mariauusimaki

victorious

Publicerad 2011-11-27 18:53:46 i Allmänt,

Vilken mysdag det har varit idag! Jag har varit hem till marcus på mat och fika. Inget ovanligt iochförsig men ;)

Framåt kvällen åkte jag in för att träna och var helt död när jag var klar! Hade jag inte känt att jag var slutkörd efter träningarna skulle jag aldrig fortsätta. Men det är en rätt skön känsla att vara sådär slut faktiskt! Brevid Friskis ligger ett stort konditori som det alltid luktar nybakt ifrån. Och jag, som är sveriges största fikoman har lyckats hålla mig varje gång från att gå in och köpa gottis. Bara det är en seger i sig tycker jag!

Nu har jag just ätit världens godaste middag som mamma gjort, en rätt som hon testade för första gången och jag hoppas verkligen inte att det var sista. En dusch sitter fint nu, sen kan jag inte stå emot glögg och pepparkakor med ädelost. Juste..plugg var det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela