mariauusimaki

wanties

Publicerad 2011-11-01 12:29:31 i Allmänt,

Jag längtar så till julen! Iår ska jag slå in paketen jättefint men fina snören och papper. Redan nu ska jag börja fundera på vad jag ska köpa! Vet en redan ;) Jag har alltid så svårt att komma på vad jag önskar mig men jag vet lite iallafall! Framförallt tror jag att jag önskar mig pengar, för jag älskar pengar! Nej men jag har faktiskt börjat spara en hel del och skulle vilja ha lite bidrag till det. Men sen också ha råd med lite lyx i vardagen såsom bio, fika, kanske åka och fixa naglarna. Appropå naglar berättade Darren (han som fixade mina naglar förra gången) att det kommit en ny nagellacksteknik. Det är nagellack och gel i ett, man bränner fast det på samma sätt som nagelförlägning och nagellacket ska sitta i tre veckor! Det är ju faktiskt ett bra tag efter jul som jag bara har skola och ingen praktik så då kanske jag ska slå till?

I skolan har vi pratat ganska mycket om djurtestat smink och så. Då fick jag veta att det enda relativt billiga märket som man kan vara säker på att det inte är djurtestat är the body shop. Så nu har jag bestämt mig att frånochmed nu ska jag köpa allt mitt smink därifrån. Det mesta ligger faktiskt i samma pris som det jag har nu! Så det ska jag önska mig i julklapp. Och mysiga tofflor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela