mariauusimaki

ännu en dag

Publicerad 2011-10-06 15:48:25 i Allmänt,

Kom hem för en liten stund sedan, det var en rätt så kort skoldag idag!

Trots att det strulade en hel del imorse, marcus hade min mobil i hans ficka och det fanns inga parkeringar på stationen. Så först fick jag åka och hämta min mobil sen ta bilen till skolan, själv, över essingen i rusningstrafik. Dessutom fickparkerade jag för första gången i mitt liv, det blev en fin sådan!

Skoldagen flöt på bra i vanlig ordning, hade en guidening med Evelina mitt på dagen för små dagisbarn, alltid lika söta. Så fort man nämner kanin får man höra vad hela släkten har för djur och att den och den har ditten och datten. Men efter att ha klappat ormar och ödlor, fått se när sötvattensrockor och sprutfiskar matats, klappat kanin och marsvinsungar och kostaterat att får också bajsar var de nöjda och glada!

Kvällen har inte så särskillt mycket att bjussa på, jag ska åka in med marcus när han repar med sitt band, de behöver ha bandbilder och de frågade om jag kunde hjälpa till. När jag ändå är i stan funtar jag på om jag ska ragga upp någon som vill fika med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela