mariauusimaki

filmtajm

Publicerad 2011-10-19 19:10:59 i Allmänt,

Har precis ätit middag, wok! Love it! Har trimmat lite djur också men ingen av dem var särskillt sammarbetsvilliga så de fick gå ner i burarna istället. Millies ungar, Isadora och Isor är så otroligt fina! Faktiskt så är Isor mer typad än Isadora. Nästan för typad. Det är det som är lite läskigt med selfarna, man har koncentrerat sig så mycket på typen vilket lett till att de är så typade att det nästan är osunt. Vi pratade om att vi skulle göra om parningen Millie-Zambezi för att se om Millie bar på veck. Men nu när vi sett hur typad Isor är vill vi inte sätta in Zambezi där, för det är han som kommer med typen. Så istället ska vi sätta in Alvar, som har fin typ han också, men är lite längre. Men först ska struttarna bli stora och Millie vila upp sig från kullen!

Jag trodde att jag hade massor att plugga idag men insåg just att det har jag inte! Imorgon ska jag och Lovisa till Ewe och börja lite smått på vårt projektarbete. Och då tänkte vi hjälpa varandra med en uppgift som alla tre tjorvat fast lite i. Så ikväll är jag fri från plugg! Marcus kommer strax hit med en film och jag tänker inte göra något annat än att slappa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela